Με πρωτοβουλία της Βουλής των Ελλήνων και γενναιόδωρη χρηματοδότηση του ελληνικού κράτους, το Πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης απέκτησε «έδρα Αρχαίας Ελληνικής Δημοκρατίας». Τα εγκαίνια της νέας έδρας στο φημισμένο αυτο ιδιωτικό πανεπιστήμιο έκανε την περασμένη εβδομάδα ή πρόεδρος της βουλής κ. Άννα Ψαρουδα - Μπενάκη, παρουσία επιφανών εκπροσώπων της ελληνικής ομογένειας και πολλών Ελλήνων, που ταξίδεψαν από την Ελλάδα.
Ή είδηση όμως βρίσκεται άλλου: Όπως μας ενημέρωσε η κρατική τηλεόραση, ως καθηγητής της «έδρας Αρχαίας Ελληνικής Δημοκρατίας» επελέγη ο διάσημος καθηγητής ελληνικής ιστορίας στο βρετανικό πανεπιστήμιο του Καίμπρίτζ, ΠΩΛ ΚΑΡΤΛΕΤΖ.
Ό μισθός που θα του δίνει το ελληνικό κράτος για να διδάσκει δημοκρατία στα Αμερικανάκια δεν έγινε γνωστός, άλλα πρέπει νά πρό κειται για αστρονομικό ποσό: Ό Πώλ Κάρτλετζ είναι από τους πιο ακριβοπληρωμένους ιστορικούς διεθνώς. Τον χρησιμοποιεί συνεχώς στα ντοκιμαντέρ του το «History Channel» και στις ταινίες του τό Χόλλυγουντ...
ΠΩΣ ΕΓΙΝΕ ΒΑΣΙΛΙΑΣ Ο ΚΟΥΤΣΟΣ ΑΓΗΣΙΛΑΟΣ
Μέχρις εδώ όλα καλά. Ουδείς εχέφρων άνθρωπος μπορεί να διαφωνήσει ότι ό κ. Κάρτλετζ είναι επιφανής καθηγητής, αν και η ειδικότατης του δεν είναι ακριβώς η Αρχαία Αθηναϊκή Δημοκρατία, άλλα οι Σπαρτιάτες και ό Μέγας Αλέξανδρος. Άλλωστε, τα δυο βιβλία του έχουν γίνει παγκόσμια «μπεστ-σέλλερ» κάι τον έχουν κάνει πάμπλουτο. "Έχουν κυκλοφορήσει και στα ελληνικά μαζί με το πρώτο του βιβλίο για τους «Ελληνες», το όποίο πρωτοβγήκε στα αγγλικά το 1993.
Ας δούμε, λοιπόν, τί πιστεύει ό πολύς κύριος Πώλ Κάρτλετζ για τους αρχαίους προγόνους μας, μιας και ή βουλή των Ελλήνων τον επέλεξε και τον χρυσοπληρώνει, για να διδάσκει δημοκρατία στα Αμερικανάκια. Άς ξεκινήσουμε με το κορυφαίο του «μπεστ-σέλλερ», δηλαδή τους «Σπαρτιάτες».
Στην σελ. 71 μαθαίνουμε Οτι «ή περίφημη γιορτή των Σπαρτιατών, τα Ύακίνθεια, ήταν μία καθαρά ομοφυλοφιλική γιορτή, προς τιμήν του όμορφου έφηβου Υάκινθου που ερωτεύθηκε τρέλα ό Απόλλων».
Στην σελ. 85 διαβάζουμε ότι «ή παιδεραστία στην αρχαία Σπάρτη ήταν αναμφίβολα σεξουαλική, Οπου ό εραστής ονομαζόταν «είσπνήλας» καί ό ανήλικος ερωμένος «άϊτας». Σε πολλές σελίδες μαθαίνουμε ότι «οι Σπαρτιάτες ήσαν αθεράπευτα εθισμένοι στην παιδεραστία» άλλα στην σελ. 274 ό κ. Κάρτλετζ μας πληροφορεί ότι «ή σεξουαλική σχέση περιοριζόταν στον περίφημο «διαμηρισμό», ώστε ό ανήλικος να άποκομίξη μικρή μόνο ηδονή και να μήν κατάληξη παθητικός ομοφυλόφιλος!..,»
Φυσικά, κατά την γνώμη του «ό Ιερός Λόχος των Θηβαίων (σελ. 310) ήταν 150 ζευγάρια εραστών και ερωμένων, ένω οι Σπαρτιάτες λάτρευαν τον χορό και χόρευαν πολλούς αισχρούς χορούς που σοκάριζαν τους ύπόλοιπους Έλληνες».
Στην σελ. 40 ό κ. Κάρτλετζ μας ενημερώνει ότι «στην αρχαία Ελλάδα υπήρχε ή γενική φήμη «οτι οί Σπαρτιάτες έκαναν ανταλλαγή συζυγών, άλλα αυτό σήμερα είναι πολύ δύσκολο να αποδειχτεί. 'Επίσης, οί υπόλοιποι Ελληνες θεωρούσαν τις Σπαρτιάτισσες «εύκολες», κρυφομητρομανείς και ίσως πόρνες (σελ. 292)»!
Τρομερά είναι όσα ισχυρίζεται ό «επιφανής» καθηγητής του Κέμπριτζ για τον κορυφαίο Σπαρτιάτη βασιλιά, τον περίφημο Άγησίλαο (σελ 47, 272 και έξης): «Ο Αγησίλαος ήταν το «τέκνο» του πανίσχυρου Σπαρτιάτη στρατηγού Λυσάνδρου που κυρίευσε την Αθήνα. Δεν θα γινόταν ποτέ βασιλιάς γιατί ήταν κουτσός, άλλα τον επέβαλε ό Λύσανδρος για να διοικεί την Σπάρτη μέσω του «τέκνου» του»!
ΓΙΑΤΙ ΒΓΗΚΕ ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ Ο ΠΙΝΑΚΑΣ ΤΟΥ ΝΤΑΒΙΝΤ
6) Φυσικά, ισχυρίζεται ό ακριβοπληρωμένος καθηγητής (σελ. 230) «στην Σπάρτη δεν υπήρχε νόμος για την μοιχεία, διότι όλοι το κάνανε ελευθέρα!» Στην σελ. 161 μαθαίνουμε οτι «παρά την αυστηρή τους εκπαίδευση οί Σπαρτιάτες έδωροδοκουντο ευκολότερα άπο τους υπόλοιπους Έλληνες, ένω ήσαν οι μόνοι που υποδούλωναν Έλληνες (τους περίφημους είλωτες), ενώ οί Αθηναίοι και οι άλλοι υποδούλωναν βαρβάρους».
Στις σελ. 166 και 332 μαθαίνουμε οτι «ο ήρωας των Θερμοπυλών Λεωνίδας ήταν προικοθήρας και καθυστερούσε να νυμφευθή για να μεγαλώσει ή άνηψιά του ή Γοργώ, την οποία τελικά έκανε γυναίκα του».
Περιττό να πούμε οτι «ή αιμομιξία στους Σπαρτιάτες», κατά τον Κάρτλετζ, «πήγαινε σύννεφο».
Τέλος στις σελ. 151 και 172, ό κ. Κάρτλετζ απομυθοποιεί τις Θερμοπύλες γράφοντας. «Ό Λεωνίδας έμεινε τελικά με 300 γιατί απλούστατα οι υπό λοιποι "Ελληνες λιποτάκτησαν»! Επίσης, «ό Λεωνίδας ήλθε στις Θερμοπύλες να θυσιαστή, Οχι γιατί αγαπούσε την "Ελλάδα, αλλά γιατί υπήρχε χρησμός του Μαντείου των Δελφών που έλεγε ότι πρέπει να θυσιαστή ένας Σπαρτιάτης βασιλιάς για να σωθεί ή Σπάρτη από τους Πέρσες». Στην σελ. 344 υπάρχει ένα φοβερό υπονοούμενο--
Ό περίφημος πίνακας «Λεωνίδας» του Γάλλου ζωγράφου του 18ου αιώνος Ζάκ-Λουι Νταβίντ, ό όποιος κοσμεί σήμερα το Λούβρο, εί ναι ενα αριστούργημα για τον έξης λόγο: «Διότι και ο ίδιος ό Νταβίντ ήταν ομοφυλόφιλος, άρα γνώριζε πώς νά ζωγραφίσει τα γεμάτα ερωτισμό σώματα των Σπαρτιατών πού πολέμησαν ημίγυμνοι τους Πέρσες στις Θερμοπύλες»!
θα χρειαζόμουν τις σελίδες ενός περιοδικού για να σας περι γράψω επιγραμματικά τί γράφει ό κ. Πώλ Κάρτλεζ στα δύο άλλα βιβλία του που μνημόνευσα προηγουμένως. Στους «Ελληνες» μας πληροφορεί Οτι (αντίθετα απο οτι ισχυρίζεται ο Ηρόδοτος» «ή γενετική ομοιογένεια των αρχαίων Ελλήνων είναι ένας πελώριος μύθος». Είναι σαν να λέμε ότι ήταν φυλετικά ομοιογενείς οί Χριστιανοί έτη Βυζαντίου. Επίσης (σελ. 25) μαθαίνουμε άκουσον άκουσον οτι «ή ελληνική γλώσσα είναι "νεκρή"»!!!
Στον «Αλέξανδρο» ό κ. Κάρτλετζ μας διαβεβαιώνει οτι «ή περίφημη σχέση Μ. Αλεξάνδρου - 'Ηφαιστίωνος ήταν σίγουρα σεξουαλική, αν και δεν μπορούμε να πούμε οτι ό Μέγας Αλέξανδρος ήταν ομοφυλόφιλος. Απλώς, είχε παραιτηθή άπο τις ετεροφυλόφιλες σεξουαλικές σχέσεις και αντί να απολαμβάνει τις γυναίκες, απολάμβανε το χτίσιμο νέων πόλεων».
Αυτές είναι εν συντομία οι απόψεις του ... διαπρεπούς καθηγητού του Κεμπριτζ κ. Πώλ Κάρτλετζ, που ή ελληνική βουλή επέλεξε και χρυσοπληρώνει για να διδάσκει στην «έδρα Αρχαίας 'Ελληνικής Δημοκρατίας» του Πανεπιστημίου της Νέας 'Υόρκης. Αιδώς!!! Αλλά το ερώτημα είναι: Άν υποθέσουμε πώς έχει δίκιο ό κ. Κάρτλετζ στους ανιστόρητους και ανθελληνικούς αυτούς ισχυρισμούς του, γιατί δέν διδάσκουμε τις ...έπιστημονικές του απόψεις και στα ελληνικά σχολεία, νά γελάσει ό κάθε πικραμένος;
ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
ΠΗΓΗ:tro-ma-ktiko.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου