Τρίτη, 27 Νοεμβρίου 2012

ΜΑΚΕΛΕΙΟ 3 | 26-11-2012


ΦΡΙΚΗ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ. ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΣΙΙΤΕΣ ΑΥΤΟΜΑΣΤΙΓΩΝΟΝΤΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΚΑΜΕΡΑ


 PAKISTANOI-ASOURA1
 Σεβόμαστε όσο κανένας άλλος τη θρησκεία και τους νόμους του Ισλάμ. Αλλά αυτά που κατεγράφησαν είναι ξένα προς την Ελληνοχριστιανική παράδοση.
Απίστευτες εικόνες βαρβαρότητας και πρωτοφανούς φρίκης κατέγραψε η κάμερα του Euronews σε συνοικία του Πειραιά, όπου Σιϊτες Μουσουλμάνοι γιορτάζουν την Ασούρα. Αυτομαστίγωμα και αυτοτιμωρησία. Όλοι αυτοί οι άνθρωποι υπό συνθήκες που θα μπορούσαν να φθάσουν; Τίποτα άλλο δεν έχουν να πούμε επι του παρόντος...

Δευτέρα, 26 Νοεμβρίου 2012

ΚΡΑΤΟΣ ΜΠΟΡΝΤΕΛΟ: ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ Η ΥΠΟΠΤΗ ΓΚΑΦΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΜΕΛΟΥΣ ΤΗΣ ΔΟΛΟΦΟΝΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΩΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΩΝ. ΣΕ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ Η ΔΙΕΘΥΝΤΡΙΑ ΤΩΝ ΦΥΛΑΚΩΝ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ



dolofonia-omada-dias

Αυτό που αποκαλύπτεται σιγά-σιγά ότι συνέβη με την απελευθέρωση μέλους των κατηγορουμένων για την διπλή δολοφονία των παιδιών της ομάδας ΔΙΑΣ στου Ρέντη, δεν έχει προηγούμενο και αποδεικνύει όχι μόνον το γραφειοκρατικό μπάχαλο που επικρατεί στις φυλακές αλλά υποκρύπτει και ενδεχόμενο για χρηματισμό.
Σύμφωνα με πληροφορίες του ΜΑΚΕΛΕΙΟ 3, ο ένας από τους ομογενείς από την Ρωσσία κατηγορείτο για την ένοπλη ληστεία που είχε συμβεί εκείνη την μαύρη νύχτα της 1ης Μαρτίου 2011. Ήταν μια από τις ημέρες που βύθισε στο πένθος την ΕΛ.ΑΣ και βεβαίως τις οικογένειες των δυο αστυνομικών, μόλις 22 και 23 ετών που έπεφταν νεκροί από τον καταιγισμό πυρών με αδίστακτους κακοποιούς στο Ρέντη.
Λίγο νωρίτερα ένας από δαύτους είχε εμπλακεί σε ένοπλη ληστεία σε περίπτερο στο Μενίδι, κατά το κατηγορητήριο. Η δίκη του κατηγορούμενου(που ήταν προφυλακισμένος και για την συμμετοχή στη δολοφονία)έγινε και αθωώθηκε λόγω έλλειψης στοιχείων. Οδηγήθηκε στον Κορυδαλλό αλλά δεν κρατήθηκε, όπως έπρεπε για να συμπληρωθεί το 18μηνο. Αφέθηκε ελεύθερος επειδή κάποιοι νόμισαν ότι δεν κατηγορείτο για την δολοφονία.Κάποιοι δηλαδή ή μπέρδεψαν τα χαρτιά ή τα άρπαξαν και τώρα λένε ότι μπερδέυτηκαν. Μπορντέλο είναι η επιεικέστερη έκφραση.
Το υπουργείο Δικαιοσύνης βέβαια βρήκε την εύκολη λύση που βρίσκει πάντα. Έθεσε σε διαθεσιμότητα την διευθύντρια των Φυλακών Κορυδαλλού.

Κυριακή, 11 Νοεμβρίου 2012

Φασίστες αριστεροί καθηγητές απείλησαν με αποβολή μαθήτρια για "εθνικιστικά" σχόλια στο facebook και στο διαδίκτυο

Σημείωση Αντιπληροφόρησης: Αν είναι δυνατόν! Οι αριστερο-Συριζαίοι καθηγητές ξεπερνούν σιγά-σιγά και τον φασισμό του κομμουνιστικού κράτους της Κίνας όπου παρακολουθούνται οι πάντες στο διαδίκτυο.
Έτσι και οι αριστερο-Συριζαίοι δήθεν δημοκράτες παρακολουθούν ακόμη και τα facebook των μαθητών τους μήπως και ανακαλύψουν κάποιο "φασιστικό" post(όπως π.χ. κάποια ελληνική σημαία ή κάποιο άρθρο επικριτικό προς την πολυπολιτισμικότητα).
Μόλις ανακαλύψουν τον "φασίστα" μαθητή τον απειλούν άμεσα... Έτσι απλά και "δημοκρατικά" όπως άλλωστε έκαναν πάντοτε οι αριστεροί!! Ας ξυπνήσουν οι γονείς να τους βουλώσουν τα στόματα επιτέλους! Μην αφήνετε τους αριστερούς καθηγητές να μολύνουν την ψυχή των παιδιών σας! Διαδώστε το παρακάτω άρθρο!

Οι καθηγητές σε ένα σχολείο της Αρεόπολης Λακωνίας απείλησαν να αποβάλουν μαθήτρια επειδή θεώρησαν ότι έγραψε εθνικιστικά σχόλια στο facebook! Γι’ αυτό το λόγο η μητέρα της μαθήτριας έκανε μια έγγραφη καταγγελία προς το Υπουργείο Παιδείας, τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Λακωνίας, το Λύκειο Αρεόπολης και το Γυμνάσιο Αρεόπολης.
Συγκεκριμένα η κυρία Στραβοκέφαλου καταγγέλλει ότι καθηγήτρια Λυκείου και καθηγητής Γυμνασίου - Λυκείου του Λυκείου Αρεόπολης απείλησαν την κόρη της με αποκλεισμό από όλα τα σχολεία καθώς και αλλαγή της διαγωγής της από κοσμιοτάτη σε κόσμια «για αναρτήσεις σε ιστοσελίδα κοινωνικής Δικτύωσης που κατά τη γνώμη τους εκφράζουν εθνικιστικές -ρατσιστικές τάσεις».

ΔΕΙΤΕ τι έγραψε η μητέρα..
 «Μετά λύπης μου θέλω να σας πληροφορήσω τα παρακάτω που αφορούν το Λύκειο και Γυμνάσιο Αρεόπολης, και συγκεκριμένα όπως με πληροφόρησε η κόρη μου: Καθηγήτρια Λυκείου και καθηγητής Γυμνασίου - Λυκείου του Λυκείου Αρεόπολης θεωρεί ότι πρέπει να επιπλήττει μαθήτρια και συγκεκριμένα την κόρη μου για αναρτήσεις σε ιστοσελίδα κοινωνικής Διαδικτίωσης (facebook) που κατά τη γνώμη τους εκφράζουν εθνικιστικές -ρατσιστικές τάσεις απειλώντας μάλιστα το παιδί μου με οριστικές αποβολές από όλα τα σχολεία.
Δεν παρέλειψαν να την παρομοιάσουν με την πρωταθλήτρια Παπαχρήστου λέγοντας ότι θα υποστεί αποκλεισμούς από πολλά, και ότι μπορούν να της της χαλάσουν τη διαγωγή από κοσμιοτάτη σε κόσμια ενεργώντας κατά αυτό τον τρόπο παράνομα στο παιδί μου με την ακριβή έννοια της απελής δημιουργώντας της φόβο και ανασφάλεια και διαταραχή της ομαλής σκέψης του.
Προσέβαλαν την προσωπικότητα του παιδιού μου ενώπιων τρίτων γεμίζοντας το ανασφάλειες και ενοχές για τις πολιτικές πεποιθήσεις και την ελληνική του υπηκοότητα.
Έφτασε μάλιστα στο σημείο να επιπλήττουν το παιδί μου για καυγά που είχε με άλλη μαθήτρια εκτός σχολείου αλβανικής υπηκοότητας η οποία την προκαλούσε αρκετές φορές κατά τρόπο ανάρμοστο, αγενή, και εξυβριστικό τόσο για την ίδια όσο και για οικείους της.

Ερωτάτε έχει δικαίωμα το λύκειο Αρεόπολης καθηγητές και λυκειάρχης να ασχολείται με εξωσχολικά γεγονότα μαθητών απειλώντας μάλιστα με παιδοψυχολόγους τα παιδία, όταν αυτά ως συνηδιτοποιημένα άτομα στην ηλικία των 17 ετών έχουν πολιτική συνείδηση, να τα κρίνουν για αυτή όταν πιθανός δεν τους αρέσει η θέλουν οι ίδιοι καθηγητές ίσως καθοδηγούμενοι να καταπνίγουν κάθε εθνικιστική άποψη και γνώμη επιβάλλοντας κατά αυτό τον τρόπο τις δικές τους απόψεις.
Επιφυλάσσομαι παντός νομίμου σε βάρος οποιουδήποτε ξανά καθʼ οποιοδήποτε τρόπο ενεργήσει σε βάρος του παιδιού μου απαιτώντας την παραδειγματική ποινική τιμωρία του.
Αυτό σε καμία περίπτωση δεν σημαίνει ότι δεν επιθυμώ τον πειθαρχικό έλεγχο των υπαιτίων επιφυλασσόμενη ποινικού καταλογισμού.
Τέλος στο Λύκειο- Γυμνάσιο Αρεόπολής που συστεγάζονται κυκλοφορεί ,αν δυνατόν καθηγήτρια που προέβηκε σε χειροδικία σε βάρος ανηλίκου μαθήτριας .
Είναι δυνατό κυκλοφορεί εκεί χωρίς συνέπειες της πράξης της θέτοντας σε κίνδυνο την αφέλεια των παιδιών μαζί και της κόρης μου;
Τι μέτρα πήρατε η θα πάρετε;
Θα ξανακλείσουν τα παιδιά στις τουαλέτες για να αποφύγουν την επίθεση της μαινόμενης καθηγήτριας; Σας γνωρίζω ότι σε καμία περίπτωση όπως σας προαναφέρω μην τολμήστε ξανά να ασχοληθείτε με της πολιτικές πεποιθήσεις της κόρης μου διότι αυτό δεν σας αφορά διότι δε λαμβάνει χώρα εντός σχολείου, γιατί σε αντίθετη περίπτωση θα δώσετε λόγο στις αρμόδιες δικαστικές αρχές.
Παρακαλώ για την διεξαγωγή έρευνας και την εγγραφή απάντησή σας.

ΣΤΡΑΒΟΚΕΦΑΛΟΥ ΓΡΗΓΟΡΙΑ»

Αντιπληροφόρηση

ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 1996. ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΜΕ ΠΡΟΣΟΧΗ. ΣΗΜΕΡΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΤΑΙ

Πωλείται...


Πως μας αφαίρεσαν το "εργαλείο σκέψης"...Τα Αρχαία Ελληνικά

Ο βασικός λόγος που τα ελληνόπουλα δεν μαθαίνουν Αρχαία Ελληνικά στο σχολείο είναι διότι το υπουργείο παιδείας εδώ και δεκαετίες έχει θέσει ως σκοπό του να μην διδάσκεται σωστά η Αρχαία Ελληνική Γλώσσα.
Η γλώσσα είναι εργαλείο σκέψεως. Όσο πιό πολλές λέξεις χρησιμοποιούμε, όσο πιό αφηρημένες έννοιες συλλαμβάνουμε, όσο πιό καλή σύνταξη προτάσεων οικοδομούμε, τόσο περισσότερο ακονίζουμε την σκέψη μας.
Όποιος δεν χρησιμοποιεί σωστά την γλώσσα, δεν μπορεί να μεταφέρει τις σκέψεις του στον έξω κόσμο. Δεν μπορεί να επικοινωνήσει με τους γύρω του, δεν μπορεί να ενεργήσει γρήγορα.
Αυτός μάλλον πρέπει να είναι ο σκοπός του υπουργείου παραπαιδείας για να διδάσκει με τέτοιο βασανιστικό τρόπο την Αρχαία Ελληνική Γλώσσα στα δύσμοιρα ελληνόπουλα.
Επιβάλλει στους μαθητές να μαθαίνουν αμέτρητους τύπους, καταλήξεις και κανόνες. Αυτό αποτελεί σαδομαζοχιστική τάση. Μετά 3 χρόνια διδασκαλίας οι Έλληνες μαθητές δεν μπορούν να καταλάβουν τί θέλει να πει ένα απλό Αρχαίο Κείμενο.
Και ακόμη χειρότερα: Οι μαθητές δεν μπορούν να γράψουν ένα απλό κείμενο στην Αρχαία Ελληνική Γλώσσα, αλλά ούτε και να μιλήσουν Αρχαία Ελληνικά.
Αλλά αυτός ακριβώς είναι ο βασικός σκοπός εκμαθήσεως μίας γλώσσης, το να γράφεις, το να σκέφτεσαι και το να μιλάς με αυτή την γλώσσα. Και όχι απλώς να γνωρίζεις τους γραμματικούς κανόνες και το συντακτικό. Γιατί λοιπόν τα ελληνόπουλα δεν μαθαίνουν την Αρχαία Ελληνική Γλώσσα;
Διότι απλούστατα το υπουργείο παιδείας δεν ακολουθεί κανόνες διδασκαλίας που ισχύουν για όσους μαθαίνουν μία ξένη γλώσσα ή κανόνες που ακολουθούνται για τα νήπια.
Για παράδειγμα όποιος πηγαίνει σε ένα φροντιστήριο ξένων γλωσσών για να μάθει την αγγλική γλώσσα, μετά από 3-4 μαθήματα ο καθηγητής ζητά από τον μαθητή να προφέρει κάποιες λέξεις. Να συντάξει μία απλή πρόταση, πχ «This is a cat». Του ζητά να συντάξει μία μικρή παράγραφο με την χρήση της αγγλικής γλώσσης.
Δηλαδή από τις πρώτες εβδομάδες ένας καθηγητής ξένων γλωσσών προσπαθεί να χρησιμοποιήσει όλους τους αισθητήρες του εγκεφάλου για να κάνει τον μαθητή να μιλήσει την ξένη γλώσσα. Οι καλοί καθηγητές ξέρουν ότι ο μαθητής πρέπει να διαβάζει δυνατά μία λέξη για να μαθαίνει την προφορά της, να την αντιγράφει σωστά για να μαθαίνει την ορθογραφία της, και να σχηματίζει προτάσεις έτσι ώστε η γλωσσική του μνήμη να συμπλέκει συνεχώς λέξεις με εικόνες για να αρχίσει ο μαθητής να σκέφτεται στην ξένη γλώσσα αντί απλώς να μεταφράζει από την μητρική του γλώσσα το νόημα που θέλει να εκφράσει.
Άρα το βασικό κλειδί για να μάθουμε μία γλώσσα είναι από την πρώτη ημέρα ει δυνατόν, να την μιλάμε, να την μιλάμε, να την μιλάμε, να την μιλάμε, να την μιλάμε!!
Πότε επιτέλους θα κατανοήσει το υπουργείο παιδείας ότι με την διδασκαλία ατελείωτων συντακτικών και γραμματικών κανόνων δεν πρόκειται ποτέ να μιλήσεις μία γλώσσα; Ακόμη και αν κάποιος μαθητής απομνημονεύσει όλους τους γραμματικούς κανόνες η ψυχολογία διδάσκει ότι μετά από κάποιο χρονικό διάστημα θα τους ξεχάσει.
Οτιδήποτε δεν χρησιμοποιείς, το ξεχνάς. Γιατί δεν σκέπτονται οι κύριοι του υπουργείου παραπαιδείας πώς τα νήπια μαθαίνουν τα Νέα Ελληνικά; Μήπως οι μητέρες στέκονται πάνω από την κούνια τους και αρχίζουν να τους μαθαίνουν τις χρονικές καταλήξεις των ρημάτων; Προφανώς όχι. Αρχίζουν και τους προφέρουν λέξεις τις οποίες τα βρέφη σιγά-σιγά συνδυάζουν στο μυαλό τους με εικόνες, αντικείμενα, μορφασμούς προσώπων κλπ. Τα νήπια δεν καταλαβαίνουν αφηρημένες έννοιες αλλά κατανοούν αντικείμενα όπως τόπι, νερό, μαμά, κούκλα, κ.α. Έτσι ακριβώς θα μάθουν και τα ελληνόπουλα τα Αρχαία Ελληνικά, συνδυάζοντας λέξεις με αντικείμενα και εικόνες.
Στην χώρα μας τα τελευταία χρόνια εισήλθαν πολλοί ξένοι, νόμιμοι και παράνομοι. Ωρισμένοι από αυτούς έμαθαν τα Νέα Ελληνικά σε πολύ καλό επίπεδο. Πώς τα έμαθαν; Μήπως με την μέθοδο του υπουργείου παιδείας; Μήπως άρχισαν να μαθαίνουν συντακτικό και γραμματική; Ή μήπως η πρώτη λέξη που έμαθαν ήταν «δουλειά»; Οι ξένοι άρχισαν να μαθαίνουν μικρές προτάσεις όπως «θέλω δουλειά», «ψάχνω για σπίτι», «πού είναι το ταχυδρομείο;», «ήρθε ο λογαριασμός της ΔΕΗ» κλπ. Έτσι άρχισαν οι ξένοι να μαθαίνουν την νεοελληνική γλώσσα.
Έτσι θα μάθουν και τα ελληνόπουλα την Αρχαία Ελληνική Γλώσσα. Πρέπει να την μιλήσουν. Αυτό το έγκλημα έχει διαπράξει το υπουργείο παιδείας. Δεν επιβάλλει στο αναλυτικό πρόγραμμα την ΟΜΙΛΙΑ της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσης μέσα στην σχολική τάξη. Όταν ένας μαθητής αρχίζει να επαναλαμβάνει «τίς βούλεται αγορεύειν;» τότε αρχίζει να μαθαίνει Αρχαία Ελληνικά. Στην αρχή δεν χρειάζεται ανάλυση υποκειμένου, αντικειμένου, ρήματος και απαρεμφάτου. Αυτά θα γίνουν πολύ αργότερα, για όσους ενδιαφέρονται. Οι περισσότεροι Έλληνες αγρότες είναι αγράμματοι, δεν ξέρουν τί σημαίνει απαρέμφατο, και όμως μιλούν τα Νέα Ελληνικά. Δεν χρειάζονται ατελείωτοι γραμματικοί κανόνες για να μιλήσει κάποιος την Αρχαία Ελληνική. Απαιτείται να την χρησιμοποιεί στην ομιλία του. Απαιτείται η καθημερινή χρήση της Αρχαίας μας Γλώσσης στην οικία, στο σχολείο, στην εργασία. Μικρές προτάσεις στην αρχή, με απλά νοήματα. Δεν είναι δυνατόν τα νήπια, οι ξένοι που μαθαίνουν Νέα Ελληνικά, και όσοι Έλληνες διδάσκονται ξένες γλώσσες να ακολουθούν αυτή την βασική μέθοδο διδασκαλίας, ενώ οι μαθητές των Ελληνικών σχολείων να διδάσκωνται ανουσίους γραμματικούς κανόνες, επειδή έτσι αρέσει σε κάποιους ημιμαθείς γραφειοκράτες του υπουργείου παραπαιδείας.
Και φυσικά μετά από ένα χρόνο, αφού τελειώσουν το λύκειο, οι μαθητές δεν θυμούνται τίποτε. Και το χειρότερο είναι ότι δεν δύνανται να συντάξουν ούτε μία πρόταση στα Αρχαία Ελληνικά. Είναι χαρακτηριστικό ότι όσοι πηγαίνουν να δώσουν εξετάσεις για ένα πτυχίο σε μία ξένη γλώσσα, εκτός από το να διαβάσουν ένα κείμενο και να το αναλύσουν, τους ζητούν να γράψουν ένα κείμενο και να δώσουν μία προφορική συνέντευξη.
Όμως αυτό δεν ισχύει στις εξετάσεις για τα Αρχαία Ελληνικά. Επί δεκαετίες δεν ζητείται από τους μαθητές να γράψουν ένα κείμενο στα Αρχαία Ελληνικά ούτε να δώσουν συνέντευξη στα Αρχαία Ελληνικά. Κάτι που το κάνουν όσοι δίνουν εξετάσεις για μία ξένη γλώσσα ακόμη και από το πρώτο τρίμηνο διδασκαλίας.
Αποκάλυψη

Πέμπτη, 8 Νοεμβρίου 2012

Εκπληκτικό κείμενο από τον Γάλλο λογοτέχνη Ζαν Ρισπέν Ζαν.

«Δεν γίνεται να σβήσει η Ελλάδα, ο Έλληνας, η προσφορά του πάνω σε αυτόν τον πλανήτη...» 
1. Γκρεμίστε όλη την Ελλάδα σε βάθος 100 μέτρων.

2. Αδειάστε όλα τα μουσεία σας, από όλον τον κόσμο.

3. Γκρεμίστε κάθε τι Ελληνικό από όλο τον πλανήτη... Έπειτα σβήστε την Ελληνική γλώσσα από παντού. 1. Από την ιατρική σας, την... ... φαρμακευτική σας. 2. Από τα μαθηματικά σας (γεωμετρία, άλγεβρα) 3. Από την φυσική σας, χημεία

4. Από την αστρονομική σας

5. Από την πολιτική σας

6. Από την καθημερινότητα σας. 

Διαγράψτε τα μαθηματικά, διαγράψτε κάθε σχήμα, κάντε το τρίγωνο-οκτάγωνο, την ευθεία-καμπύλη, σβήστε την γεωμετρία από τα κτίρια σας, τους δρόμους σας, τα παιχνίδια σας, τα αμάξια σας, σβήστε την ονομασία κάθε ασθένειας και κάθε φαρμάκου, διαγράψτε την δημοκρατία και την πολιτική, διαγράψτε την βαρύτητα και φέρτε το πάνω κάτω, αλλάξτε τους δορυφόρους σας να έχουν τετράγωνη τροχιά, αλλάξτε όλα τα βιβλία σας (γιατί παντού θα υπάρχει και έστω μια ελληνική λέξη), σβήστε από την καθημερινότητα σας κάθε ελληνική λέξη, αλλάξτε τα ευαγγέλια, αλλάξτε το όνομα του Χριστού που και αυτό βγαίνει από τα Ελληνικά και σημαίνει αυτός που έχει το χρίσμα, αλλάξτε και το σχήμα κάθε ναού (να μην έχει την ελληνική γεωμετρία), σβήστε τον Μέγα Αλέξανδρο, σβήστε όλους τους Μυθικούς και Ιστορικούς ήρωες, αλλάξτε την παιδεία σας, αλλάξτε το όνομα της ιστορίας, αλλάξτε τα ονόματα στα πανεπιστήμια σας, αλλάξτε τον τρόπο γραφής σας, χρησιμοποιήστε τον αραβικό, διαγράψτε την φιλοσοφία, διαγράψτε, διαγράψτε, διαγράψτε...

Θα πείτε "δεν γίνεται".
Σωστά, δεν γίνεται γιατί μετά δεν θα μπορείτε να στεριώσετε ούτε μία πρόταση! Δεν γίνεται να σβήσει η Ελλάδα, ο Έλληνας, η προσφορά του πάνω σε αυτόν τον πλανήτη...

Η πρόκληση πάντως ισχύει."

Ερμής Αγγελιοφόρος

Προτομή του Αριστοτέλη θα κοσμεί κεντρική πλατεία πανεπιστημίου της Αδελαΐδας

Στις 11 Νοεμβρίου, ο πρωθυπουργός της Νοτίου Αυστραλίας, Jay Weatherill θα κάνει τα αποκαλυπτήρια της προτομής του Αριστοτέλη στην κεντρική πλατεία του Πανεπιστημίου Φλίντερς της Αδελαΐδας.
Η πράξη αυτή δεν είναι μικρής σημασίας, καθώς προβάλλει τη διάρκεια του ελληνικού πνεύματος σε μια χώρα τόσο σημαντική για τον Ελληνισμό, όπως η Αυστραλία και σε μια εποχή που υπερτονίζονται οι ασιατικές γλώσσες και σχεδόν υποβαθμίζονται οι ευρωπαϊκές.
 Το επίτευγμα αυτό οφείλεται στο πεισματικό όραμα του Σωτήρη Φύλλη, όταν πριν από τρία χρόνια αποφάσισε να προσεγγίσει τον τότε νομάρχη της Χαλκιδικής, Αστέριο Ζωγράφο, ζητώντας του να κατασκευαστεί η προτομή στην Ελλάδα και να ταξιδέψει ως τη μακρινή Αυστραλία, πράγμα που έγινε.
Το επόμενο βήμα ήταν να καλλιτεχνηθεί η βάση της προτομής από μάρμαρο. Το έξοδο αυτό, ύψους 20.000 δολαρίων ανέλαβε εξ ολοκλήρου ο σύλλογος Χαλκιδικαίων Νοτίου Αυστραλίας, ο οποίος υποστήριξε με ενθουσιασμό την προσπάθεια αυτή.
 Όλα αυτά συμβαίνουν στο πλαίσιο μιας μεγαλύτερης ιστορίας που ξεκίνησε το 2011 και άρχισε να υλοποιείται το 2012. Η κυβέρνηση της Νοτίου Αυστραλίας σε συμφωνία με το πανεπιστήμιο Φλίντερς και την κυβέρνηση της Ελλάδας, αποφάσισε να επενδύσει 600.000 δολάρια, για 4 χρόνια, στο Τμήμα Νεοελληνικών Σπουδών του Φλίντερς για να στηθεί το κέντρο ΛΟΓΟΣ.
Η πράξη αυτή, μοναδική στα χρονικά της ελληνόγλωσσης εκπαίδευσης εκτός Ελλάδος, είχε διπλό στόχο: πρώτον να δοθούν υποτροφίες σε φοιτητές με σκοπό να γίνουν εκπαιδευτικοί της Ελληνικής γλώσσας στη Νότια Αυστραλία και δεύτερον να αναπτυχθεί πρόγραμμα διδασκαλίας on line σε πανεπιστημιακό επίπεδο. Οι πρώτοι φοιτητές ήδη ολοκλήρωσαν το πρώτο έτος σπουδών τους. Παράλληλα, του χρόνου από τις 27 έως τις 30 Ιουνίου 2013, ο ΛΟΓΟΣ οργανώνει το 10ο Διεθνές συνέδριο, σημαντικό μέρος του οποίου θα επικεντρωθεί σε θέματα που αφορούν σε άτομα ελληνικής καταγωγής που περνούν στην τρίτη ηλικία. Η ομάδα έχει την πλήρη στήριξη του πανεπιστημίου και εργάζεται σκληρά ώστε προγράμματα Ελληνικών Σπουδών να είναι διαθέσιμα, παναυστραλιανά και ίσως διεθνώς στο προσεχές μέλλον.
Αυτός είναι ο τρόπος με τον οποίο το Φλίντερς προσπαθεί να απαντήσει σε μια από τις δυσκολότερες φάσεις της ελληνόγλωσσης εκπαίδευσης εκτός Ελλάδος και σε μια εποχή που τα δεδομένα όλων των πανεπιστημιακών προγραμμάτων -και όχι μόνον των γλωσσών- ανατρέπονται με απρόβλεπτες συνέπειες για το μέλλον. Ήδη από το 2003, το Πανεπιστήμιο Φλίντερς έχει εγκαινιάσει νέο πρόγραμμα ελληνικών σπουδών στο Ντάργουϊν, το οποίο διδάσκεται μέσω Φλίντερς.
Πάνω από 400 φοιτητές έχουν φοιτήσει μέχρι σήμερα στο πρόγραμμα αυτό. Η επιτυχής συνεργασία του Πανεπιστημίου Φλίντερς με το Πανεπιστήμιο Ντάργουιν δείχνει καθαρά ότι ο δρόμος περνά μέσα από συνεργασίες. Η Παμμακεδονική Ένωση Νοτίου Αυστραλίας έκρινε σκόπιμο να προσεγγίσει το Πανεπιστήμιο, ώστε την ημέρα που θα γίνουν τα αποκαλυπτήρια του Αριστοτέλη να γίνουν και τα Δημήτρια εκεί. Πλήθος επισήμων και λαού θα πλαισιώσει το μοναδικό αυτό γεγονός κάτω και γύρω από την επιβλητική παρουσία του μεγάλου φιλοσόφου. Θα γίνουν ομιλίες, χοροί και βέβαια θα υπάρχουν αρκετά εκλεκτά μακεδονικά εδέσματα. Τα μισά από τα κέρδη της εκδήλωσης θα δοθούν στον ΛΟΓΟ.
New-World-Order/Wake Up